Zuriat yang ditunggu 10 tahun cuma dipinjamkan Allah untuk 3hari, bayi Azmi Saat meniggal dunia

Ajal dan m4ut semuanya di tangan Tuhan.Hanya sempat bergelar bapa selama tiga hari, penyanyi Azmi Saat dan isteri, Nazira Muhammad reda selepas bayi sulung mereka dis4hkan meniggal dunia sebentar tadi.

Berita sedih itu dik0ngsikan sendiri Azmi atau nama lengkapnya Khairul Azmi Mohd. Saat, 34, menerusi hantaran terkini dalam Instagram miliknya.

“Allah lebih menyayanginya. Afnan tunggu kami di syurga ya,” luah Azmi.

Terdahulu, belum pun seminggu menyambut kelah-iran anak sulung selepas penantian selama 10 tahun, penyanyi Azmi dan Nazira diu-ji dengan masa-lah kesih4tan anak mereka dilap0rkan mengalami masa-lah fungsi otak.

Ujar vokalis Caliph Buskers itu, Afnan terpaksa dipakaikan alat bantuan pernafasan sejak hari pertama dila-hirkan pada 27 September lalu selepas doktor mengesy-aki otak anaknya itu tidak berfungsi kerana dia tidak bergerak.

Mengikut perancangan, doktor sepatutnya melakukan uji-an Pengimejan Resonans Magnetik (MRI) untuk melihat keadaan Afnan, namun perancangan Tuhan mengatasi segala-galanya.

Anak syurga yang diberi nama penuh Khairul Afnan itu menghembuskan nafas terakhirnya sebentar tadi dalam pangkuan ibunya.

Salam takziah dari kami di DTK. Semoga Azmi dan isteri tabah menghadapi uji-an ini.

 

 

 

 

Sumber:BH