“Dia ada beritahu tak sedap badan”- Pengurus

“Selepas empat jam diberikan rawa-tan, Zul sudah dibenarkan pulang dan dibekalkan ubat, tetapi kena banyak rehat. Insya-Allah semuanya baik-baik saja”, itu maklum balas yang diberikan pengurus kepada pelakon popular ZulAriffin, Afdal Shahiza mengenai keadaan terkini pelakon filem Sangkar itu.

Menurut Afdal lagi ,keadaan Zul Ariffin juga sudah bertambah baik dan dia dinasihatkan d0ktor untuk berehat dulu di rumah sehingga keadaan nya benar-benar pulih.

Terdahulu , aktor itu dimasukkan ke h0spital akibat teka-nan dar-ah tinggi.

Afdal berkata, sebelum ini Zul tidak pernah mempunyai masa-lah hipertensi tetapi terpaksa dikej-arkan ke sebuah pusat peruba-tan di Petaling Jaya, semalam selepas menga-du kurang sih4t.

“Dia ada beritahu tak sedap badan. Selepas pemeri-ksaan, doktor mendapati dia mengalami masa-lah hipertensi walaupun sebelum ini tiada tanda-tanda peyakit itu.

“Kebetulan buat masa ini Zul masih belum masuk ke set penggambaran untuk sebuah projek baharu yang dijadualkan bermula pertengahan bulan ini.

“Terima kasih juga kepada semua yang mendoakan kesih-atannya,” katanya lagi.

Terdahulu, malam tadi bintang filem itu berkogsi sekeping fotonya terlantar di atas katil h0spital sambil mengangkat sebelah tangan kanannya dalam Instagram Stories.

Menyusul selepas itu adalah kapsyen ‘rest jap’ atau rehat sekejap yang membuatkan ramai peminat tertanya-tanya dan risa-ukan keadaan pelakon berusia 35 tahun itu.

Semoga cepat sembuh, Zul!

 

 

 

 

 

Sumber:K0smo