SimplySiti tiada niat men.iru, ini tind4kan yang dibuat pihak Kayman

Syarikat SimplySiti Sdn Bhd bertin.dak pantas dengan mengeluarkan kenyataan bagi menjelaskan is.u berkaitan rekaan bungkusan tisu pembersih keluaran terbaru syarikatnya yang dikatakan menyerupai keluaran Kayman Beauty pada tahun 2020 menerusi Instagram rasmi mereka pada Selasa.

Berdasarkan kenyataan yang dikeluarkan syarikat milik penyanyi ters0hor negara ini, pihak SimplySiti mem0hon m4af dan menjelaskan syarikat mereka tiada niat mahu men.iru rekaan produk syarikat kecantikan tersebut.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan itu mengatakan bungkusan tisu pembersih keluaran SimplySiti yang terbaru itu dikeluarkan menerusi pengilang peralatan asli atau OEM.

SimplySiti Sdn. Bhd mengambil sepenuh perhatian di atas kenyataan yang dikeluarkan oleh pengasas syarikat Kayman Beauty di media s0sial mengenai dak.waan terdapat persamaan pada rekaan pembungkusan produk tisu pembersih keluaran syarikat tersebut.

Dimaklumkan bahawa pihak SimplySiti tidak berniat men.iru mana-mana produk atau rekaan pembungkusan kerana tisu pembersih ini dikeluarkan menerusi pengilang peralatan asli atau OEM.

SimplySiti dengan tulus ikhlas memohon maaf di atas segala salah faham atau kekeliruan yang berlaku.

Kami amat mengh0rmati syarikat-syarikat dan pengeluar produk lain serta mahu bersaing secara sih4t di dalam perniagaan.

Semoga dengan penjelasan ini, segala kekeliruan dan salah faham di antara pihak SimplySiti dan Kayman Beauty dapat diselesaikan dengan baik.” Jelas pihak SimplySiti

Tidak menuggu lama untuk memberi maklum balas,pengasas syarikat kecantikan Kayman Beauty, Nabella Anuar atau dikenali sebagai Belle mengucapkan terima kasih di atas penjelasan yang dikeluarkan pihak SimplySiti di media s0sial.

Dalam masa yang sama, Belle turut berk0ngsi beberapa foto perjalanan pasukannya dalam menghasilkan rekaan bungkusan tisu pembersih itu.

Terbaiklah, dua-dua syarikat kecantikan ini tangani mas.alah dengan pantas, profesional dan baik.

Tak mau g4duh-g4duh… Dunia ni kecil ..pusing-pusing situ juga..

 

 

 

 

Sumber: Mur4i