Suami isteri m4ut gara-gara berebut parking

Selepas bertengkar dengan jiran, sepasang suami isteri ditemui tidak bernyawa di depan rumah merka.

Difahamkan pertengkaran bermula kerana perebutan tempat letak kereta.

Seperti yang dilap0rkan Daily Mail, guru teknologi maklumat Stephen Chapple, 36 dan isterinya Jenny 33, ditik.am ketika sedang nyenyak tidur.

“Susulan kejadian tersebut, polis menah.an dan menyoal sia.sat seorang bekas tentera berusia 34 tahun selepas disyaki terlibat dalam pemb.unuhan itu.

“Kedua-dua pasangan ini ditemui ma.ti di tempat kejadian selepas mengalami kecede.raan serius.

“Berdasarkan laporan be.dah sia.sat terhadap Jenny, p0lis menemukan banyak kesan tikaman, manakala m.ayat suaminya masih belum diketahui,” jelas laporan itu.

Suspek masih dita.han kerana disyaki membu.nuh manakala bapanya yang berusia 67 tahun telah dibeb.askan selepas dis0al si4sat.

Sementara itu, pihak polis yang mengesahkan kejadian itu berkata, kedua-dua anak Chapple yang berusia lima dan enam tahun masih terkejut dan terte.kan ekoran kejadian tersebut dan kini berada di bawah jagaan kakak Jenny di kawasan berhampiran.

Dalam perkembangan lain, seorang jiran berkata, pasangan itu terlibat dalam beberapa pertengkaran sebelum ini dengan bekas tentera berkenaan sehingga menyebabkan mereka terpaksa meniggalkan kereta di luar kawasan serta dise.kat masuk ke kawasan tempat letak kereta.

“Keteg.angan antara mereka memuncak tiga bulan lalu selepas Jenny mere.mpuh kenderaan milik jirannya itu ketika dia pulang ke rumah.

“Perkara menjadi lebih bur.uk antara mereka selepas itu. Kedua-dua belah pihak bertelagah dan saling menya.lahkan berhubung pertikaian itu,” ujarnya.

Penduduk di kawasan tersebut menyifatkan perebutan tempat letak kereta merupakan perkara biasa ekoran jalan yang sempit dan kekurangan ruang.

 

 

 

Sumber:Utusan