Demi kebaikan anak, bekas isteri Radhi OAG buat lap0ran p0lis

Bimbang kejadian dik4sari bekas suami berulang, seorang wanita, Ayu Shahira menga-kui terp4ksa membuat lap0ran polis terhadap penyanyi p0pular Radhi OAG.

Mengulas apa yang yang berlaku pada Selasa (19 April), wanita berusia 27 tahun itu mend-akwa dia telah dit0lak oleh bekas suaminya itu gara-gara tidak melayan permintaannya untuk bergambar bersama.

“Ya, memang betul saya buat lap0ran p0lis. Saya buat pun demi kesela_matan saya, takut benda sama berulang lagi. Saya pun tak boleh nak k0ngsi lebih sebab kes masih dalam sias4tan p0lis.

“Seperti dalam laporan, dia bertindak begitu selepas saya tak nak ambil gambar swafoto bersama. Dia t0lak badan saya,” kata Ayu seperti dipetik dari mStar.

Ayu dalam masa sama turut berharap agar vokalis kumpulan OAG itu tidak akan mengul-angi perbuatan tersebut demi kebaikan anak mereka yang semakin membesar.


“Saya berharap sangat dia tidak mengula-ngi perbuatan itu. Kalau tak nak fikir diri sendiri, fikirlah anak-anak. Mereka dah besar dan faham apa yang terjadi.

“Kesi4n mereka kalau tahu bapanya berkelakuan seperti itu. Anak-anak pun dah bersekolah, bimbang nanti mereka malu dengan kawan-kawan,” katanya lagi.

Terdahulu media melaporkan seorang penyanyi berusia 46 tahun dita-han di rumahnya di Kota Damansara selepas disy4ki mencederakan bekas isterinya gara-gara satu perselisihan faham.

Menurut Ketua P0lis Daerah Petaling Jaya ACP Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid, tang-kapan dilakukan selepas P0lis Petaling Jaya menerima adu4n dari wanita tersebut yang berusia 27 tahun pada Selasa.

Penyanyi berkenaan kemudian direm4n selama dua hari bermula Rabu dan akan ditvduh di mah-kamah pada Jumaat, 22 April.

Radhi dan Ayu mendirikan rumah tangga pada 14 April 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata, Nur Aisyah dan Muhammad sebelum mengambil keputusan untuk berpis4h pada 2019.

 

 

 

 

 

Sumber:Buzzkini