Rawa-tan radi0terapi Elyana mula menampakkan kesan

Selepas semiggu menjalani radi0terapi, penyanyi dan pelakon Elyana melvahkan rasa syukur apabila berat badannya kini mula menunjukkan peningkatan memberan-gsangkan.

Penyanyi Kalis Rindu itu memaklumkan di laman Instagramnya, beratnya kini mencecah 42 kg dari berat sebelum iaitu 35 kg.

“Alhamdulillah. Berat saya daripada 35 kilogram (kg), hari ini timbang 42 kg.

“Terima kasih yang mendoakan dan yang tak jemu-jemu sedekah makanan kepada saya. Saya sayang anda semua,” tulisnya lagi.

Meninjau pada ruangan k0men, para pengikut termasuk rakan selebriti tidak putus-putus mendoakan kesih-atan serta memberi kata-kata semangat buat Elyana.

“Alhamdulillah, semoga cepat sembuh. Kuatkan semangat ya.

“Masha-Allah cantik kak Elyana. Muka dah nampak berseri. Semoga peyakit yang akak alami segera pergi jauh,” tulis salah seorang peminat.

Elyana kini menjalani rawa-tan radi0terapi bermula 16 Jun lalu selama 10 hari sebagai satu cara mela-wan peyakit k4nser limf0ma tahap lima yang dihidapinya.

Sebelum ini, Elyana turut mengesahkan penyakit k4nser limfoma yang dihida-pinya sejak hampir 11 tahun lalu kini hampir memasuki tahap lima yang mula mere-bak ke beberapa organ badannya seperti rahim, hati dan pangkal paha.

 

 

 

 

 

 

Sumber:K0smo