Peminat ‘gatal’ minta Janna pakai niqab rupanya ada niat lain!

Pelakon, penyanyi dan pengacara Melodi, Janna Nick baru-baru ini mende dahkan melalui Instagram Story yang dia  ada menerima kiriman mesej daripada seorang peminat fan4tik yang mengajaknya berkahwin.

 Janna berkata dia terpanggil untuk berk0ngsi tangk apan skrin mesej tersebut kerana berasa ianya kelakar apabila lelaki itu  memanggil jari jemarinya  g3mpal!

“Dah lama saya impikan nak genggam jari jemari awak yang g3mpal-gempal tu, lalu saya akan bawa awak menuju ke cahaya kebahagiaan..InshaAllah,” tulis lelaki itu.

Namun, setelah mendedahkan mesej tersebut,  lelaki tu terus mengang gu Janna kali dengan men gaku yang dia berstatus suami orang dan meminta jasa baik Janna untuk memadmkan paparan mesej yang dikongsi di Instastory.

“Adoi awak ni. Tak nak lah kawan awak dah.

“Padam lah. Bini saya tahu matti saya nanti.

“Tolong lah padam Janna..saya merayv kat awak,” rayu lelaki itu selepas nama IG dan gambar profilnya yelah ditukar.

Bukan itu sahaja, lelaki berkenaan juga mengajak Janna untuk keluar berdua tetapi meminta Janna memakai niqab supaya mereka tidak diganggu oleh peminat-peminat Janna.

Dia juga tidak membenarkan pelakon itu bercakap dengan mana-mana lelaki lain selainnya.

“Tapikan kalau betul awak nak kahwin dengan saya..ada syaratnya. Salah satunya awak tak boleh bercakap dengan mana-mana lelaki selain saya, Dini sekalipun.

“Syarat yang lain tu saya akan beritahu selepas kita kahwin. Faham?” tulisnya lagi.

Menurut Janna, ia adalah satu kebiasaan bagi golongan artis untuk menerima mesej sebegitu tetapi selalunya ia tidak di3ndahkan.

Janna yang pada mulanya merasakan perbuatan lelaki itu sebagai sesuatu yang melucukan berkata bukan niatnya untuk menga ibkan lelaki tersebut tetapi  memberi peringatan kepada kaum lelaki terutama sekali yang sudah beristeri supaya berfikir dua kali apabila hendak menghantar mesej yang tidak sesuai kepada kaum hawa yang lain, mahupun selebriti.

“P3nat dia lah irkan anak, jaga makan minum pakai korang , jaga zahir dan batin tapi dapat suami yang mengg@tal dengan perempuan lain. Tolonglah hargai isteri masing-masing.

“Yang tak ada duit, tak boleh bagi isteri kekayaan…jangan lah dah lah tak kaya, kau gatal pula lagi!” bebel Janna dalam video yang dimuat naik di Instastorynya.

Memang setuju  sangat dengan ayat Janna tu!

 

 

 

 

 

Kredit Foto: Instagram @jannanick

 

 

 

 

 

Kredit:xtra