Erma Fatima terlepas penerbangan ke Makkah

Satu peng4jaran!

Pelakon dan pengarah Erma Fatima dan dua anak angkatnya terlepas penerbangan ke Tanah Suci Makkah gara-gara lewat tiba di pintu perlepasan.

Berikut ialah coretan Erma mengenai kejadian tersebut laman Instagramnya:-

“Kali ini pergi umrah aku siap packing awal sebab bawa dua anak aku ni, sampai lapangan terbang daftar masuk selesai pukul 2.30 petang

“Kami masuk lounge dan tanya sempat lagi tak nak solat? Orang kaunter tu jawab sempat 10 minit, kami pun solat!

“Habis solat terus ke gate, tak ada singgah mana pun, kami sampai pukul 3.10 petang, gate dah tutup mereka kata dia orang tengah nak keluarkan beg aku, penerbangan (sepatutnya) pukul 3.25 petang,” katanya.

Erma berkongsi pengalaman terlepas penerbangan di Instagram miliknya.

Bersama kapsyen tersebut Erma turut memuat naik rakaman video dia bersama dua anaknya, Citra, 18 dan Nurain, 13, ketika mendaftar masuk di kaunter penerbangan.

Meskipun bers3dih dengan apa yang berlaku, Erma menganggap ia sebagai penga jaran supaya tidak melengah-lengahkan waktu solat.

Erma bawa dua anak angkatnya, Citra dan Nurain tunaikan umrah.

Malah, dia reda dengan apa yang berlaku dan akan mengvruskan masa dengan lebih baik.

“Nak menngis rasanya, mata anak-anak aku dah merah, yang pertama masuk dalam kepala aku adalah selama ini aku banyak melengahkan waktu solat.

“Tapi hari ini aku kejar waktu nak solat tapi Allah terlepaskan penerbangan aku. Aku reda… cuma nak tanya kenapa orang kat kaunter lounge penerbangan kata sempat kononnya?

“Insya-Allah… penga jaran untuk kami, uruskan masa anda dengan baik,” ujarnya.

 

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber:mstar