Walau dipen jara, Bella Astillah tetap bangga dengan Aliff Aziz

Susulan penyanyi Aliff Aziz yang dipen jara selama dua minggu selepas didapati bersa lah mencvri dan berkelakuan tidak sen0noh, isteri Aliff atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 26, tetap berasa bangga dengan suaminya itu kerana tidak melarikan diri dan mengakui kes1lapan yang dilakukannya.

“Alhamdulillah ramai yang mendoakan tapi ada juga yang kata dia buat hal lagi sedangkan itu ks lama. Saya bangga dengan dia sebab mengaku kesala han.

“Pada saya, Aliff dah menerima bal4san di dunia dan dia pun sedang memperbaiki dirinya. Saya selalu berpesan dekat dia supaya sentiasa kena kuat. Sebagai seorang lelaki, dia kena mengakv kesila pannya.

“Dia pun tak lari daripada apa yang dah dilakukan. Kes tersebut tidak terlalu berat tapi di Singapura sangat t3gas sebab itu dia kena juga jalani hukvman yang ditetapkan,” kata Bella.

Aliff dijatvhkan hukvman pejara dua minggu dan d3nda RM1,500 ($500) selepas didapati bersa lah mencvri dan berkelakuan tidak sopan di khalayak ramai dalam kejadian yang berlaku pada tahun lalu.

Selepas dua minggu menjalani hukvman tersebut, penyanyi lagu Sayang Sayang itu telah dibebaskan pada Ahad lalu.

Pasangan ini baru sahaja dikurniakan cahaya mata kedua, Julai lalu. 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: mstar