Kereta ditarik SPRM, Shuib tidak dibenarkan beri sebarang kenyataan -Pengurus

Pengarah Urusan Indigital Music, Nana Mohamad Rom memaklumkan pelawak dan pelakon, Shuib tidak boleh memberi sebarang kenyataan berhubung dakw4an keretanya sudah ditar1k Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Ujar Nana,Shuib akan menjelaskan beberapa perkara termasuk spekvlasi yang tvlar di media s0sial selepas urusannya dengan SPRM selesai.

“Shuib tidak boleh beri kenyataan apa-apa. Biarlah orang buat spekvlasi. InsyaAllah, apa sebenarnya (berlaku), kita akan beritahu apabila semuanya selesai,” jelas pengurusnya itu lagi.

Sebelum ini, Shuib dan beberapa selebriti lain dipanggil SPRM bagi membantu siasaatan berhubung kes pengubahan wang har4am melibatkan perniagaan air miliknya.

Shuib menerusi laman s0sialnya sebelum ini menyifatkan insiden yang berlaku adalah salah satu caba4ran dalam membina empayar perniagaanya.

“Saya dipanggil untuk membantu sia4satan berkenaan Akta Pegubahan Wang Har4am (AMLA) 2001 dan terima kasih kepada SPRM kerana memberi layanan yang sangat baik sepanjang 23 jam siasatan.

“Saya anggap ini satu cabaran dan dvgaan dalam bisnes. Doakan perniagaan kami terus maju dan memberi manfaat pada semua orang,” ujarnya.

 

 

 

 

Sumber:suaraperak