Salam takziah buat Nabila Huda

PELAKON Nabila Huda memang dikenali dengan perwatakannya yang ceria dan bersahaja.

Namun baru-baru ini dia meluahkan rasa s3dih kerana dirinya kegvguran buat kali kedua selepas mengalami pend4rahan beberapa hari lalu.

Menerusi Instastory milik Nabila atau lebih mesra disapa Abil, 36, dia tidak dapat menahan s3bak memikirkan suaminya iaitu Mohd Izwan Johar yang sememangnya berharap untuk mendapat cahaya mata.

“Saya rasa, anda semua layak untuk tahu apa yang terjadi. Saya kegugvuran buat kali kedua. Masa pertama kali saya alami pendar4han, saya rasa sangat down. Semalam saya pulihkan semula perasaan itu.

“Serius… saya nak sangat, terlalu nak sangat anak. Keinginan nak ada anak itu sangat mendalam. Saya sangat tervuja apabila doktor sahkan saya hamil selepas buat blo0d test.

“Saya tervja tapi dalam pada masa yang sama paran0id sebab risau kalau tiba-tiba dia (anak) tak ada sebab jatvh atau tak dalam itu (kandungan). Saya percaya tak ada rezeki lagi.

“Saya cuma kesian dekat suami saya… lama dia tunggu. Kenapa susah sangat? Susah sangat… bila kita nak, teringin sangat tapi kena move on,” kata Nabila yang menitiskan air mata ketika berkongsi perkara itu.

Sebelum ini, anak kepada penyanyi rock lagenda Amy Search ini pernah kegvguran pada April tahun lalu.

Pada masa yang sama, Nabila atau nama sebenarnya Nabila Huda Suhaimi mengucapkan terima kasih kepada orang ramai yang mengambil berat tentangnya.

Menurut Nabila, dia tidak mempunyai niat untuk meraih simpati namun sekadar ingin berkongsi keadaan dan perasaanya ketika itu.

“S4kit rasa dia… tapi saya okay. Terima kasih kepada rakan rapat, keluarga, peminat yang banyak DM memberi ucapan dan doa. Saya tak sempat nak berbalas satu persatu mesej.

“Saya tak berniat langsung nak meraih simpati. Sekadar ingin berkongsi macam mana perasaan saya saja. Buat masa sekarang, saya okay… tak ada apa-apa. Memang masih memikirkannya tapi penat nak fikir sampai kepala sa4kit.

“Saya hanya nak duduk rumah luangkan masa dengan anak dan suami saya. Terima kasih kepada semua sebab risaukan keadaan saya,” ujarnya.

Nabila mendirikan rumah tangga dengan Izwan pada 25 Disember 2015 dan aktres itu mempunyai seorang cahaya mata bernama Keisha Laila yang kini berusia 10 tahun menerusi perkahwinan pertama.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: mstar