Belum reda isu pvtus tunang,ada individu d4kwa Neelofa dan PU Haris sudah bernikah

Tak sampai satu hari media s0sial dibanjiri berita isu adik-beradik  Neelofa memuat naik status berunsur sind1ran yang dipercayai ditujukan kepada PU Riz di laman Instagram masing-masing, kini timbul lagi satu d4kwaan yang boleh dikatakan agak mengejvtkan mengenai pasangan itu .

Tular kini di Twitter dan Whatsapp mengenai paparan skrin yang mend4kwa bahawa selebriti kesayangan ramai itu sebenarnya telah bernikah dengan pasangannya.

Seperti yang dilaporkan menerusi portal Astro Gempak, menerusi paparan skrin terbabit, Neelofa dan PU Riz telah dinikahkan oleh bapa kandung Neelofa sendiri di Kelantan.

 

Yang lebih mengejvtkan lagi, individu tersebut mend4kwa Neelofa kini sedang menjalani rawatan alternatif kerana terkena ilmu pengasih.

Bagaimanapun usaha Gempak untuk mendapatkan kenyataan sebenar dari Neelofa dan PU Riz belum mendapat sebarang maklum balas.

Apapun yang berlaku, diharapkan kedua-dua belah pihak segera tampil untuk memberikan kenyataan sebelum lebih banyak spekulasi yang timbul mengenai mereka berdua.

 

 

 

 

 

 

Sumber:Gempak