Biodata dan kisah k0ntroversi Elvina, pemegang watak Ruhila dalam drama popular Takdir Yang Tertulis

Nampaknya drama rantaian Takdir Yang Tertulis yang disiarkan di saluran TV3 telah menjadi trending di laman media s0sial.

Apa taknya ramai yang begitu berem0si saat menonton drama arahan Shahrul Ezad ini.

Pelakon Elvina Mohamad juga menjadi sebvtan kerana dia berjaya menghidupkan watak Ruhila dengan baik sekali.

Ruhila digambarkan sebagai peram-pas suami kawan baik sendiri namun cuba mene-bus kesa-lahannya.

Berikut ialah beberapa kisah peribadi Elvina yang ramai tak tahu. Lets check it out!

1. Kacukan Melayu Siam


Nama sebenarnya ialah Norzalina Mohamad, berusia 26 tahun dan berasal dari Teluk Intan, Perak. Berpendidikan SPM, Elvina merupakan anak bongsu daripada dua beradik dan mempunyai da-rah peranakan Siam dan Melayu.

 

2.Mula Berlakon Filem Pada Tahun 2016

Kerjaya filem Elvina bermula pada 2016 apabila pelakon dan pengarah veteran Ahmad Idham menawarkan beliau berlakon dalam filem Mat Moto Otai yang dibintangi oleh Opie Zami, Eizlan Yusof dan Cat Farish.

3. Gambar s3ksi tvlar


Ketika baru menceburi bidang seni,Elvina pernah dikec4m gara-gara gambar s3ksinya bertebaran di media s0sial ketika meyambut tahun baru di Langkawi. Dia kemudian meminta maaf dan menegaskan tidak tahu bagaimana gambar koleksi peribadi itu boleh tersebar.

4. Bergelar Datin

Elvina merupakan isteri kepada Datuk Mohd Haniff Borhan yang merupakan seorang usahawan permotoran. Elvina dan suami dikurniakan seorang cahayamata lelaki bernama Karl Mateen yang dilahirkan pada 30 November 2018.

4. Suami dian1aya

Pada pertengahan tahun 2018, suami Elvina pernah ditah-an oleh pihak p0lis berhubung kes pen1puan pelaburan F0rex (GWFGFX) dan Bitcoin Bitkingdom, Elvina tampil memberikan penjelasan berhubung penah-anan suaminya namun berkata suaminya dian1iaya.

5. Rumahtangga pernah digaggu orang ketiga


Rumah tangga pelakon cantik ini pernah kec0h pada penghujung tahun 2019, selepas suaminya didak-wa digaggu orang ketiga.
Namun, sebenarnya ia cuma sal-ah faham bila suaminya sendiri mengakui bahawa dia cuma berbincag mengenai skim insurans untuk anak mereka.

Itulah antara beberapa fakta dan kisah peribadi Elvina yang pernah dilaluinya sepanjang bergelar anak seni.

 

 

 

 

 

Sumber:Murai