Ada individu ded4hkan ibu kandung Allahy4rham adik Amir pemegang kad S4kit ment4l

Kisah Allahy4rham adik Amir yang m4ti disya-ki did3ra oleh ibu kandung dan ayah tirinya mendapat sambutan luas media.

Apa tidaknya kanak-kanak itu baru sahaja tiga bulan diserahkan kepada ibu kandungnya selepas dibela oleh keluarga angkat selama 7 tahun.

Terkini,tular di FB seorang individu bernama Puan Zakbarirah Rashidi mende-dahkan perbualan ringkas antara dua individu mengenai kemat1an arwah Amir yang di percaya dibi4rkan semalaman di dalam tong biru.

 

Yang menyayat hati, wajah Amir yang termenung di tingkap beberapa hari sebelum menemui ajal, sempat di rakamkan jiran berdekatan.

 

Puan Zakbarirah turut berkongsi maklumat akaun peribadi Facebo0k bernama Zuraida Atan yang dipercayai ibu kandung kanak-kanak malag itu.

Meninjau ruangan komen ada yang mengenali svsp3k dan mendakw4 beliau ada kad pesak.1t m3ntal.

Sementara itu, ibu angkat Allahy4rham Amir, Puan Norlida Abu Hassan berasa terk1lan dan meluahkan kekes-alan tidak mempertahankan hak anak itu dari di serahkan kepada ibunya.

Menerusi satu perkongsian oleh anaknya pula, Tuhfah Nazihah Tarmidi, difahamkan keluarga mereka kini sedang dalam usaha untuk menuntut jena-zah adik Amir untuk di bawa pula ke rumah mereka di Rawang untuk dikebu-mikan.

Naziha juga turut meminta orang ramai untuk mendoakan agar urusan membawa pulang jena-zah Amir dipermudahkan memandangkan mereka semua begitu menyayanginya seperti da-rah daging sendiri.

 

 

 

Sumber : FB Puan Zakbarirah Rashidi via Trending Netw0rk