Serina perjelas hubugan cinta dengan ‘sc4mmer’

Takde angin takde ribut, tiba-tiba nama anak kepada Chef selebriti popular Chef Wan, iaitu Serina Redzuawan dikatakan menjalin hubungan cinta dengan seorang ‘sc4mmer’.

Mengulas perkara yang dikaitkan dengan lelaki ‘sc4mmer’ yang dit4han itu baru-baru ini, Serina berkata, pelbagai f1tnah mengaitkan dirinya dengan lelaki terbabit.

“Hidup ini memang tak lepas ujiian dan pelbagai fiitnah. Saya difiitnah dan dikaitkan dengan lelaki ‘sc4mmer’ berkenaan. Bagaimanapun, saya sudah membuat lap0ran p0lis.

“Saya mengenali lelaki berkenaan selepas menunjukkan minat mela.bur dalam perniagaan yang saya usahakan. Jujurnya, saya tidak tahu lelaki ini terbabit dengan kerja tidak betul. Apabila lelaki ini ditagkap, timbul macam-macam fiitnah mengaitkan saya. Kenapa pula nak mengaitkan saya, sedangkan saya baru kenal lelaki ini.

“Saya sudah berhijrah, kenapa saya nak buat kerja giila? Sudahlah saya ibu tuggal, berniaga dan mencari rezeki, setiap hari. Saya kece.wa apabila nama saya terpalit burvuk hanya kerana mengenali lelaki ini. Kami cuma berurusan soal bisnes, dan dia belum pun sempat membuat pelabvran,” terang Serina.

Bagaimanapun Serina tidak mena-fikan hatinya kini sedang berbunga cinta apabila menjalinkan hubugan dengan seorang insan istimewa.

Perkara itu mula ‘dihiidu’ apabila Serina menukar status ‘In a relationship’ dalam Facebo0k (FB) sejak pertengahan Januari lalu. Namun, siapakah jejaka bertuah yang berjaya menget.uk pintu hatinya itu masih dirahs1akan.

Bagi ibu kepada Tristan Tareef dan Isabella Saffiya, tidak sal.ah dirinya ingin merasai nikmat dicintai dan mencintai seseorang, biarpun pernah berdepan dengan kega.galan rumah tangga.

“Secara jujurnya, saya sedang mengenali hati budi seseorang. Saya akui, hati sudah ditaw.an dan dimiliki seseorang. Kami baru sahaja berkenalan sejak beberapa bulan lalu.

“Cuma, saya belum bersedia berkogsi siapa gerangan jejaka yang berjaya membuka pintu hati yang pernah terkun ci ini. Saya mengharapkan doa yang baik-baik.

“Sebagai wanita dan ibu, saya juga mengimpikan memiliki mahligai rumah tangga yang bahagia seperti pasangan lain. Mungkin saya pernah melalui pengalaman perkahwinan yang hanc.ur, tetapi Allah lebih mengetahuinya. Saya juga mahu bahagia dan rasa dicintai lelaki.

“Insya-Allah, saya akan berkogsi berita baik sekiranya apa yang diharapkan menjadi kenyataan. Cuma, buat masa ini, berilah saya ruang untuk mengenalinya terlebih dahulu,” katanya lagi.

Serina berkata, anak-anaknya tidak kisah dengan siapa bercinta, malah mereka menerima seadanya.

“Mereka masih kecil untuk tahu situ asi yang saya lalui. Ada perkara tertentu mereka faham. Contohnya, saya dan bekaas suami sudah berpiisah. Saya pun sudah lama bergelar ibu tunggal, jadi sampai bila saya mahu menutu p pintu hati?

“Bagaimanapun, setakat ini, Papa belum tahu lagi. Tetapi, apa sahaja dilakukan restu Papa paling utama. Hubungan kami baik-baik sahaja. Papa terlalu sibuk menguruskan restorannya. Saya ada juga membantunya termasuk melakukan promosi dalam media s0sial. Papa juga menyokong perniagaan yang saya usahakan,” katanya.

 

 

 

 

Sumber:BH