Foto menarik sekitar majlis pernikahan ‘Detektif Lim’. Dua Zulkifli jadi penyeri majlis

Ger4k Kh4s yang diterbitkan oleh Datuk Yusof Haslam yang juga pemilik syarikat produksi Sk0p Productions merupakan antara drama yang cukup popular era 90an ketika ditayagkan di RTM.

Drama bersirii itu yang kini ditayagkan di sebuah stesen televisyen swasta turut dibintangi oleh Datuk AC Mizal, Abby Abadi, Deen Maidin selain Yusof Haslam, Erra Fazira, Norman Hakim dan ramai lagi.

Seperti yang telah diketahui, sal4h seorang pelakon drama popular itu Farid Amirul Hisham Wu Abdullah,55,atau lebih dikenali sebagai Detektif Lim’ baru sahaja mena.matkan zaman solonya dengan Norhayati Abdullah,39 semalam.

Farid dan pasangannya itu din1kahkan dalam satu majlis serba ringkas di Jaba-tan Agama Islam Wilayah Persekutuan(JAWI) yang turut dihadiri pelakon senior, Zulkifli Ismail.

Menariknya lagi,pada hari bersej.arah itu, pasangan tersebut terserempak dengan Menteri di Jabtan Perdana Menteri, Datuk Dr Zulkifli Mohamad al-Bakri yang turut berada di JAWI kerana sedikit urusan.

Dr Zulkifli kemudiannya sempat mendoakan pelakon drama bersiri kep0lisian itu agar dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.

Berikut ialah antara momen menarik yang dik0ngsi oleh Dr Zulkifli dan juga pelakon Zulkifli Ismail di laman Instagram mereka.

Tahniah Farid. Semoga ikatan yang dibina kekal bahagia hingga ke hujung nyawa.

 

 

 

 

Sumber:Awani