Peminat teruja,Isteri kongsi gambar terkini anak arw4h Achik Spin

Masihkah anda ingat dengan pasangan duet Siti Nordiana dalam lagu Memori Berkasih, Mengusung Rindu dan banyak lagi. Lagu-lagu tersebut menjadi siulan peminat tahun 1990-an. Itu antara lagu hit dendangan arw4h Achik Spin yang masih malar segar hingga ke hari ini.

Namun, dunia seni tanah air kehilagan penyanyi bersuara lunak ini apabila arw4h menigg4l dunia dalam satu kem4lang4n jalan raya pada tahun 2010.

Kehilangan Allahy4rh4m men1ngg4lkan kesan buat peminatnya apatah lagi ahli keluarganya terutama isteri dan anak-anak. Manakan tidak, anak -anak arw4h masih kecil ketika itu.

Lebih sedekad berlalu, baru-baru ini isteri Achik memuat naik beberapa keping gambar dan video sambutan hari jadi anak perempuan mereka. H.M Rose Suriani Wati Maarof yang mesra dengan panggilan Tasha, isteri arw4h memuat naik gambar sambutan hari jadi puterinya Summaya yang ke 12 tahun.

Apa yang menarik mata wargamaya adalah wajah anaknya saling tak tumpah dengan arw4h Achik.

Achik Spin atau nama sebenarnya Abdillah Murad Md. Shari,bernikah dengan Tasha pada 18 November 2005. Pada 9 Januari 2007, Tasha selamat melahirkan Putri Rania di h0sp1tal Tunku Jaafar, Seremban.

Namun, anak sulung pasangan ini men1ngg4l dunia kerana dij4ngk1ti peny4kit derita dem4m panas selama seminggu dan disy4ki mempunyai masalah dengan usus dalam perut.

Bahkan sebelum itu, isteri Achik turut memuat naik perkongsian yang menunjukkan persamaan wajah suami dan anak-anaknya.

Selain Sumayya, seorang lagi anak pasangan ini iaitu Safiyya juga dikatakan copy paste wajah ayahnya.

Antara k0men yang diberi wargamaya,

nini_nazra yg kakak tu sebiji wajah arw4h ayah dia. semoga r0h arw4h achik dicucuri rahmat

coz_im_happy Hapy besday sumaya.sekejapanye dah 12tahun..mse dtg umah kecik je akk dgn adik

Sumber :EraTv