Izreen padam gambar bersama bekas madu di IG- “Itu untuk tujuan promosi program raya”

Setelah berapa lama bersel1sih faham, pelakon Izreen Azminda akhirbya dipertemukan dengan bekas madunya,Intan Liana Saleh dalam satu program raya terbitan TV3.

Sehubungan dengan itu Izreen juga ada memuatnaik gambarnya bersama Intan dilaman Instagram.

Bagaimanapun, usai program, Izreen dikatakan telah memadam gambar tersebut.

Menurut Izreen, tind4kan itu dirasakan lebih afdal bagi mengelak lebih banyak seragan kec4man.

Izreen menambah,dia bukannya memadam terus gambar bersama Intan tetapi ia berada dalam ruangan simpanan dalam akaun Instagram selain berangg4pan telah selesai tugasannya mempromosikan program Melodi Raya baru-baru ini.

“Gambar itu untuk tujuan membantu urusan mempromosikan program berkenaan. Jadi, bila sudah habis, saya simpanlah. Bukan buag atau p4dam.

“Jangan pula sal4h faham. Perbuatan minta maaf tempoh hari bukan pula untuk tujuan prom0si. Maaf yang saya luahkan, sama ada dalam program atau dalam hantaran berserta gambar dengan Intan itu benar-benar ikhlas dari hati kecil saya,”katanya.

Izreen berkata demikian semasa dihubungi bagi mengulas mengenai misteri kehilangan gambar dan hantaran berbaur kemaafannya yang sebelum itu dimuat naik dalam Instagram dan mendapat respons pelbagai daripada pengikut dan warga net.

Menjelas lanjut, kata Izreen, dia sedar ramai menzahirkan respons dan pandangan berbaur kecam4n kepadanya mengenai pertemuan yang disatukan oleh pihak Melodi tersebut.

Tetapi katanya, gambar dan luahan kata yang dikogsikan terdahulu dalam Instagramnya bukan dilakukan bagi meraih perhatian atau simp4ti orang ramai.

“Bukan saya nak kata diri baik, bahkan sedar, diri tak perlu memberikan sebarang penjelasan lanjut mengenai kata maaf yang diluahkan.

“Tapi kerana ia juga adalah permintaan penerbit demi tujuan yang dimaklumkan tadi, maka saya mvat naik. Tiada niat apa pun, saya memang ikhlas,”katanya.

Dalam pada itu, Izreen berterima kasih kepada pasukan Melodi dan semua pihak termasuk pengikut yang sentiasa memberikan sokongan kepada setiap perkara yang mendatangkan kebaikan.

Izreen berkahwin dengan Muhammad Radzi Abdul Wahid, 31,atau Ude, pada 8 Ogos 2017 secara rhsia atas permintaan pemuzik tersebut yang ketika itu masih bergelar suami kepada Intan.

Ude bagaimanapun dilaporkan telah mencer4ikan isteri pertamanya itu pada 22 Mac 2018 setelah lima tahun berkahwin.

Bersama Intan, Ude memiliki dua orang anak , manakala Izreen pula pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang jurukamera, Muhammad Riza pada tahun 2012 dan dikurniakan seorang cahaya mata,yang kini berusia enam tahun.

Perkahwinan bersama Riza cuma bertahan selama tiga tahun setelah rumah tangga mereka dilanda b4dai juga bersabit orang ketiga.

 

 

 

 

 

 

Sumber:UM