“Tuggu perutusan khas Truly Diva AA bersama PDRM” -Azwan Ali

Dek kerana sikapnya yang terkenal dengan menegvr secara lantang dan terbuka kepada mana-mana pihak, bekas pengacara Azwan Hj Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA telah menjalinkan kerjasama dengan pihak P0lis Diraja Malaysia (PDRM).

Difahamkan, kerjasama tersebut adalah bertujuan untuk memberi kesed4ran kepada orang ramai supaya mematvhi prosedur operasi standard (SOP) sepanjang perint4h berkurug (lockdown) dilaksanakan terutamanya dari segi pemakaian topeng pelitup muka dan duduk di rumah.

Dibahagikan kepada dua bahagian, video pertama ‘tegvran’ Diva AA yang diberi judul “Perutvsan Khas Covid-19 Diva AA” telah pun dimvatnaik di laman YouTube milik PDRM pada Rabu. Antara intipati video tersebut termasuklah mene gur mereka yang melan ggar SOP yang telah ditetapkan.

“Diva AA kolaborasi dengan PDRM tengah vir4l kasi meletvp ditujukan khas buat berbilion-bilion followers. Khasnya rakyat Malaysia yang deg1l, bvta hati, tak reti bahasa”

“Jadi kerja pula PDRM nak k0mpaunkan kau beratus ribu kali sebab kau de gil. Jadi kau dengar Perutusan Khas Truly Amazing Diva AA bersama PDRM. Siap kau! Kau tunggu lepas ini, more to go” katanya dalam video tersebut.

Sehingga artikel ini ditulis video tersebut telah mendapat lebih dari 20 ribu tontonan kurang dari 24 jam sejak dimvatnaik dan mendapat lebih dari 1400 ribu tanda suka.

 

 

 

 

Sumber:Murai