Lama menghilag,usahawan Malaysia akhirnya ditemui m4ti di Thailand

Seorang ahli perniagaan dari Malaysia yang dilap0rkan hilag ditemui m4ti, dipercyai kerana memb*** diri, lap0r laman berita The Thaiger, semalam.

May4t magsa ditemui dalam sebuah kereta yang diparkir berdekatan sebuah kolam ikan di Samut Prakan.

Wong Chen Hoe, 43, dikatakan meniggalkan rumah sejak Khamis lepas, ditemui dalam kereta jenis Toyota Camry selepas pemilik kolam ikan tersebut kelmarin meme-riksa kenderaan itu.

Menurut isteri mngsa, suaminya itu berdepan teka-nan kewangan dan perniagaannya yang terkes4n akib4t Covid-19.

Dia pertama kali melihat kenderaan itu pada tengahari Khamis lalu ketika enjin kereta itu masih hidup dan meny4ngka ahli perniagaan tersebut mungkin mahu berehat sebentar.

Kolam ikan itu yang terletak di belakang kuil Wat Pha Pichai menjadikan ia lokasi sesuai untuk berhenti tidur seketika.

Pemilik kolam bagaimanapun terke-jut apabila dimaklvmkan oleh penduduk sekitar bahawa kereta itu masih berada di lokasi sama keesokan harinya dengan enjinnya masih hidup.

Pemilik kolam itu kemudian mengetuk pintu kereta itu beberapa kali sebelum memanggil p0lis sekitar pukul 5 petang waktu tempatan.

Dalam pada itu, ahli keluarga mangsa juga dilap0rkan telah membuat lap0ran kehilagan Chen Hoe selepas isterinya g4gal menghubungi lelaki itu.

Petugas kesi-hatan berkata mereka percaya lelaki itu telah meningal dunia antara tujuh hingga lapan jam sebelum maytnya ditemui.

 

 

 

 

 

Sumber:Kosmo