2 kali gvgur, 3 kali hamil, SariYanti wanita bertuah walau cuma ada 1 tiub fallopio

Umum mengetahui selebriti cantik ini mendirikan rumahtangga bersama pelawak dan penyampai radio Jep Sepahtu pada tahun 2017 selepas beberapa tahun perkenalan ketika sama-sama terbabit dalam satu sitkom televisyen swasta. 

Namun di sebalik senyuman manis dan kebahagiaan yang dikecapinya bersama Jep, Sariyanti sebenarnya pernah melalui epis0d duk4 apabila dia  terpaksa membuag satu tiub fallopio nya kerana h4mil luar rahim di awal perkahwinan nya bersama Jep.

Pernah melu4hkan keris-auannya kepada wartawan N0na suatu masa dulu, Sari Yanti tidak meyangka yang dia mampu h4mil kembali dengan satu tiub fallopio.

Ditambah pula dengan kegvguran sebanyak dua kali sepanjang perkahwinan keduanya ini, pelakon Kisah Kaisara ini boleh dikatakan wanita bertuah kerana hidup nya kini lengkap dengan tiga cahayamata bersama Jep, Dariya Inara, 3 tahun serta dua orang putera, Muhammad Khidir, 1 tahun dan Abu Bakr, 2 bulan. 

Melalui perkahwinan terdahulu, Sari Yanti sudah memiliki dua orang putera, Barr Al-Aliy dan Baasit Al-Haq.

Ketika menceritakan keadaanya sewaktu mengandungkan anak kelimanya, ulas SariYanti,

“Bagi saya setiap kandungan itu berbeza. Of course, setiap kandungan adalah berbeza sebab kita pun semakin tua bukan semakin muda. Jadi, memanglah terasa agak penat tambahan pula saya memang jaga anak-anak sendiri tanpa pembantu.

Saya memang agak sibuk lagi-lagi Khidir masih kecil lagi. Tapi, alhamdulillah masih sihat dan bertenaga buat kerja rumah dan tak adalah sampai terbaring tak boleh buat kerja rumah. Morning sickness tu, macam mvntah-mvntah tu biasalah.

Cumanya sebab mungkin kali ini sibuk menguruskan anak-anak terutama Khidir sebab dia kecil lagi.

Macam tak sempat nak rasa penat tu sebab sibuk sangat tau tau saja dah bertukar hari,” tutur Sari Yanti yang kelihatan berseri-seri bergelar ibu kepada lima orang cahaya mata.

Semoga perkahwinan SariYanti dan Jep Sepahtu bahagia dan aman damai sehingga ke akhir usia. 

 

 

Sumber:N0na