Elak peyakit Ain, Izreen Azminda r4hsiakan dulu nama anak ketiga

Empat tahun berkogsi hidup dengan pemuzik bebas, Muhammad Radzi Abdul Wahid atau dikenali sebagai Ude yang dikahwininya pada 8 Ogos 2017, pelakon versatil Izreen Azminda dikurniakan seorang lagi bayi lelaki yang dila-hirkan di Prince Court Medic4l Centre pada pukul 9.06 pagi tadi.

Bayi seberat 2.87 kilogram itu dila-hirkan menerusi kaed-ah pembed-ahan caesarean sama seperti kelah-iran dua anaknya sebelum ini.

Berita gembira tersebut dikongsi Izreen menerusi Instagramnya sebentar tadi dengan memvat naik sekeping gambar yang menunjukkan sebahagian wajah anaknya.

“Syukur alhamdulillah, lahirlah seorang lagi putera dalam keluarga kecil kami. Terima kasih buat semua yang mendoakan mama dan baby,” tulis Izreen.

Menurut Izreen, dia dan bayi berada dalam keadaan sihat.

“Semuanya berjalan dengan lancar. Bers-alin secara pembed4han buat kali ketiga agak sa-kit buat saya, namun apa yang penting saya dan anak berada dalam keadaan stabil,” kata Izreen

Dalam pada itu, Izreen memilih untuk memberitahu nama anaknya pada hari ketujuh selepas kel4hiran.

“Saya bimbang peyakit ain, jadi lebih baik berhati-hati. Namanya saya akan beritahu selepas seminggu kel4hiran, manakala wajahnya bergantung kepada keadaan mungkin selepas habis pantang,” ujar Izreen.

Izreen, 36, yang popular menerusi drama Tanggang Ayu itu akan berpantang di kediamannya di Kuala Lumpur .

Hasil perkongsian hidup bersama Ude, Izreen dikurniakan seorang anak lelaki, Aaron Ibrahim yang kini berusia dua tahun.

Pelakon kelah-iran Perlis itu turut memiliki seorang anak lelaki sulung, Muhammad Adrian Umar, 8, menerusi perkahwinan pertamanya dengan seorang jurukamera, Muhammad Riza Baharudin.

 

 

Sumber:K0smo