Kontroversi belum reda, pelawak dan rakan wanita kemalagan dengan penghantar makanan

Lepas satu, satu! Belum pun reda dengan beberapa siri kontr0versinya baru-baru ini, sekali lagi pelawak yang dimaksudkan terlibat pula dalam satu kemalagan apabila kenderaan yang dipandu rakan wanitanya berlaggar dengan motosikal penghantar makanan dalam kejadian lewat malam semalam.

Ketua P0is Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Raub Selamat berkata, kemala-ngan itu dilap0rkan berlaku pada pukul 12.43 malam di Jalan Perniagaan Setia Utama, di sini.

Beliau berkata, pelawak terbabit berusia 35tahun serta rakan wanitanya, 33 tahun bagaimanapun tidak mengalami sebarang keced-eraan.

“Berdasarkan sias-atan awal, kereta berkenaan telah membelok ke simpang kanan jalan sebelum dila-nggar sebuah motosikal jenis Y15 yang datang dari arah bertenta-ngan.

“Pemer-iksaan p0lis mendapati kereta tersebut dipandu seorang wanita bersama penumpang lelaki iaitu rakannya yang merupakan seorang pelawak popular,” katanya ketika dihubungi pemberita di sini hari ini.

Tambah Raub, penunggang motosikal yang melakukan kerja penghantar makanan itu mengalami kecede-raan luka di bahagian muka dan telah menerima rawa-tan sebagai pesakit luar di H0spital Sultan Ismail (HSI).

“Sia-satan p0lis mendapati punca kema-langan akibat pemanduan cu.ai oleh pemandu kereta semasa hendak membelok masuk simpang.

“Sehubungan itu, tindakan sa-man telah dikeluarkan ke atas pemandu kereta terbabit”

 

 

Sumber:K0smo