Akui rumahtangga bermas.alah, Yasmin Hani nafi sudah bercerai

Dikenali seorang yang ceria dan keletah,namun pelakon dan pengacara Yasmin Hani tidak dapat menyembunyikan perasaan apabila rumahtangganya yang dibina sejak 10 tahun lalu dilanda badai.

Banyak yang telah saya lalui sejak kebelakangan ini.”

Demikian antara lu.ahan rasa hati Yasmin membayangkan beratnya masa.lah yang melanda dalam perkahwinannya bersama pemain drum Blackrose,Shahrin Razali.

Pemilik nama sebenar, Yasmin Hani Ismail Richardson itu bagaimanapun sangat bersyukur kerana banyak pihak tidak henti-henti memberikan sokongan terhadap dirinya pada waktu sukar ketika ini.

“Saya berasa sangat bersyukur dapat tahu ramai yang munculkan diri dan memberi sokongan tidak berbelah bahagi kepada saya.

“Terima kasih kepada kalian semua orang yang baik-baik. Bless your hearts (terima kasih atas keprihatinan).

“Terus senyum dan percaya keadaan akan jadi lebih baik. Insya-Allah,” kata Yasmin menerusi satu hantaran status Instagram.

Terdahulu, ibu kepada dua cahaya mata,Noah Ismail Wong, 8, dan Eissa Elzander Wong, 5 itu mende-dahkan dalam satu program hiburan bahawa rumah tangganya dengan suami sedang dila.nda masa.lah.

Bagaimanapun ujar Yasmin, dia masih berstatus isteri kepada Shahrin dan hanya akan mended-ahkan lebih lanjut tentang status perkahwinan mereka apabila dirinya sudah bersedia.

Semoga Yasmin berjaya menyelesaikan keme.lut runahtagganya bersama suami. Biasalah, sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pula suami isteri. Semoga semuanya baik-baik saja.

 

 

 

Sumber:K0smo