Gambar kahwin ‘b0cor’ di TikTok,Amelina jawab isu diam-diam naik pelamin

Tvlar di media s0sial TikTok ketika ini apabila seorang pengguna akaun @hakaksado berk0ngsi gambar penyanyi dangdut Amelina dalam pakaian pengantin berserta kapsyen ‘selamat pengantin baru, akhirnya dah kahwin penyanyi dangdut Malaysia kita’.

Ekoran perkogsian jurusolek itu, rata-rata peminat setia Amelina teruja dan mengucapkan tahniah malah tak kurang juga yang meminta pengesa.han tentang berita gembira tersebut.

“Tahniah selamat pengantin baru semoga berbahagia hingga ke Jannah.”

“Betul ke kak long dah kahwin? “

“Tahniah Kak long selamat pengantin baru”

“Seronoknya kak Lina dah kahwin semoga berbahagia kak Lina,” antara resp0n dan reaksi netizen.

Bagaimanapun, Amelina atau nama sebenarnya Norazlina Amir Sharipuddin, 47, ketika dihubungi pihak mStar berkata foto yang diambil itu hanyalah untuk penggambaran drama.

“Foto tu sebenarnya masa saya dalam set penggambaran drama Akad Ibu Sejadah Rindu, saya pun tak tahu macam mana lah benda tu boleh vir4l.

“Kalau betul kahwin saya akan buat grand… tak ada la pelamin macam itu,” katanya lagi.

Amelina yang sudah 5 tahun memegang status ibu tuggal berkata, dia tidak men0lak sebarang kemugkinan sekiranya ada rezeki dan calon yang sesuai untuk dijadikan suami.

Tambah ibu kepada enam orang anak ini, dia pernah beberapa kali cuba untuk mengenali seseorang namun ek0ran tr4uma dengan keg.agalan rumah tangga  yang lalu menyeb4bkan dia memilih untuk hidup sol0 sehigga kini.

Menyifatkan rumahtangganya yang terdahulu penuh pender.itaan, penyanyi ini berkata dia mengimpikan majlis perkahwinan yang gemilang sekiranya bertemu jodoh sekali lagi.

“Aku tak pernah rasa momen macam dalam drama tu yela sebab perkahwinan terdahulu kat luar negara. Aku tak kira nak naik pelamin juga kalau ada jodoh InsyaAllah,” ujarnya.

Sekadar info,Amelina mendirikan rumah tangga dengan Reduan Mahamood pada 26 April 1999 di Songkhla, Thailand, namun bercer.ai pada 29 Jun 2016.

Perkahwinannya dengan Reduan dikurniakan enam anak iaitu Puteri Nur’ Athirah, 20; Putera Al’ Affiq, 19; Putera Al’ Asyraff, 18; Puteri Nur’ Asyurah, 16; Putera Al’ Arffa, 14; dan Putera Al’ Amzar, 12.

Insya Allah Kak Long, semoga satu hari nanti impian Kak Long tercapai. Ramai yang mendoakan ni! 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: mst4r