Youtuber cilik popular Korea disyaki m4ti dider4

Baru berusia 9 tahun, Youtuber cilik terkenal dari Korea, Boram sudah menjana jutaan ringgit hasil dari pendapatan S0sial medianya. 

Bagaimanapun baru-baru ini timbul spekul-asi tentang kem4tian pempengaruh ini ekoran sudah  dua tahun kanak-kanak itu tidak memu-at naik sebarang kandungan atau konten di salurannya.

Sungguhpun begitu, kesahihahan berita mengenai YouTuber cilik ini masih belum dapat dipastikan memandangkan tiada sebarang makluman daripada ahli keluarganya.

Terdapat juga desas desus yang mengatakan ibu bapa kanak-kanak terbabit  telah melakukan kekera-san terhadapnya atas d4kwaan mengeksploitasi Boram demi meraih keuntungan.

Segelintir netizen sebelum ini meluahkan rasa tidak senang menyaksikan Boram mengikut rancangan yang diatur orang tuanya termasuk makan makanan yang memud-aratkan bagi kesih4tan kanak-kanak itu.

Boram mempunyai dua saluran YouTube iaitu Boram Toys Review dan Boram Tube yang mempunyai jutaan pengikut dengan meraih pendapatan sehingga jutaan dolar menerusi dua saluran itu.

Dia banyak menghasilkan kandungan menguji permainan baharu dan bermain bersama keluarga.

Pada tahun 2019, Boram dilap0rkan membeli sebuah bangunan lima tingkat yang terletak di Gangnam, Seoul.

Berita itu sangat mengej-utkan kerana bagaimana kanak-kanak kecil mampu membeli bangunan di daerah termahal dalam Korea Selatan yang dianggarkan bernilai kira-kira 9.5 juta won (RM33 juta). 

 

 

 

 

 

Sumber:Buzzkini