Hilang di Cheras jumpa di Kedah, bapa remaja enggan ulas lanjut

Setelah 4 hari berita kehilagannya tvlar, seorang remaja lelaki, Muhammad Al Muizz Al Mawardi, 16, yang dilap0rkan hil4ng selepas menunaikan solat subuh di Masjid Al Muqarrabin, Cheras pada Ahad lalu berjaya ditemui dalam keadaan selamat.

Perkara itu dis4hkan oleh bapa remaja terbabit, Almawardi Mohamad, 41, yang memaklumkan anaknya ditemui dengan selamat oleh pihak p0lis pada pukul 12 tengah malam tadi di Pokok Sena, Kedah.

Almawardi turut merakamkan ucapan terima kasih beliau  kepada semua pihak yang membantu dan menyiarkan kisah kehilagan anaknya di semua platform media s0sial sehigga anaknya berjaya ditemui.

“Terima kasih kepada semua pihak yang dan bantu, anak saya sudah ditemui berkat doa dan bantuan semua orang, banyak media bantu menyiarkan kisah kami. Alhamdulillah,” katanya seperti dipetik Kosmo Online.

Bagaimanapun Al-Mawardi tidak dapat menceritakan kejadian tersebut dengan lebih terperinci kerana ke.s tersebut masih dalam si4satan p0lis .

“Saya tak mahu gaggu siasatan pihak p0lis ketika ini. Polis masih sia-sat bagaimana anak saya boleh berada di sana,” jelasnya ringkas.

 

 

 

 

Sumber:K! online