Fad masih ‘sangkut’ di Jepun. Tiket terawal ke Malaysia cuma malam nanti

Sukar untuk menggambarkan perasaan Fad ketika ini. Ketika rakan-rakan yang lain sudah pun mula berkumpul di perkarangan Masjid Gombak Utara untuk memberi penghormatan terakhir buat Abam, Fad masih lagi jauh di Jepun mencari jalan untuk pulang ke Malaysia secepat mungkin.

Difahamkan tiket paling awal ialah cuma pada malam nanti dan perjalanan yang  mengambil masa sekitar 7 jam memustahilkan Fad untuk ‘berjumpa’ dengan rakan baiknya itu buat kali terakhir.

Menerusi hasil temubual di oleh astro Gempak, Fad  sangat terkiI4n tidak dapat pulang ke Malaysia untuk menguruskan jen4zah Abam.

Tambah Fad, Abam adalah antara insan yang membantunya untuk berjaya dalam bidang seni, tanpa Abam dia mungkin tidak akan sampai ke tahap ini.

Fad juga memohon maaf tidak dapat bersama-sama di hari pengebum!an Abam, namun Abam akan sentiasa berada di dalam ingatan sehingga akhir hay4tnya.

Sementara itu, di IG isteri Fad, Syaheera, sempat berkongsi mengenai suaminya yang bers3dih dengan pemergi@n Abam.

 

Pada 19 Januari lepas, Fad ada menitipkan ucapan hari lahir buat sahabat baiknya itu.

Kumpulan Bocey yang terdiri dari Fad,Achey dan Abam ditubuhkan pada 2013  telah dua kali menjuarai Maharaja Lawak Mega iaitu pada 2016 dan 2017.

Pada tahun lepas mereka mendapat tempat ketiga menewaskan kumpulan Jborn dan Rare. 

 

 

 

Sumber : Astro Gempak,Syaheera

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: mediadiariviral