Seperti yang dijagka, ini sebabnya outlet Bubblebee Nabil setahun ‘terkan das’

Hampir setahun tertangguh, impian pelakon dan pengacara terkenal Nabil Ahmad untuk memiliki sebuah outlet minuman BubbleBee akhirnya tercapai.

Menurut Nabil, 38, perancangan untuk membuka outlet minuman berasaskan madu itu adalah sejak tahun lalu, namun terpaksa dia-njak sedikit ekoran Per1ntah Kawal-an Pergerakan (PKP).

“Patutnya tahun lepas lagi kita dah rancang untuk buka tetapi terpaksa tagguh beberapa kali disebabkan PKP.

“Alhamdulillah syukur akhirnya impian untuk membuka outlet ini terlaksana juga. Terima kasih kepada semua yang terus menyokong,” katanya lagi.

Nabil memberitahu Lau,walaupun situasi pan-demik tidak menentu, pengu-rusan BubbleBee tetap membuka cawangan sekali gus menawarkan peluang pekerjaan terutama buat mereka yang hilag punca pendapatan.

Tambah Nabil, dia dibantu Shuib Sepahtu selaku pemilik bersama BubbleBee merancang untuk membuka beberapa lagi cawangan selepas ini, namun bergantug kepada situasi semasa Covid-19.

“Insya-Allah dalam masa terdekat nanti, akan ada beberapa cawangan BubbleBee lain dibuka bergantung kepada situasi semasa pan demik.

“Menerusi pembukaan outlet ini, kita juga menawarkan peluang pekerjaan buat mereka yang memerlukan. Insya-Allah sama-sama kita kongsi rezeki,” ujar pengacara Melet0p itu.

Sehingga hari ini, kedai minuman berasaskan madu tersebut sudah mempunyai lebih 27 cawangan di seluruh Malaysia.