Tidak muat naik sebarang perkembangan sejak semalam, peminat mula risaukan Elyana

Penyanyi Elyana yang kini berada di h0spital bagi menjalani raw-atan radi0terapi untuk mela-wan k4nser limfoma yang dihadapi sering berkogsi dengan peminat mengenai perjalanannya sepanjang mendapatkan rawa-tan tersebut melalui media s0sialnya.

Maka apabila dia tidak memu-at naik sebarang perkembangan sejak semalam, ia mula menimbulkan keris-auan di kalangan peminatnya.

Namun sebentar tadi, penyanyi itu mended-ahkan sebenarnya dia terpaksa men3lan tiga biji pil tidur bagi membantunya kerana mengalami kesu-karan untuk melelapkan mata.

“Tak boleh tidur, saya terpaksa telan sampai tiga biji ubat tidur semalam. Tapi Alhamdulillah, masih boleh berehat,” katanya menerusi Instastory yang dimuat naik.

“Maaf, ramai yang tanya kenapa senyap lepas buat radi0terapi. Saya tak boleh tidur, walaupun makan ubat tidur masih sama,” katanya.

Elyana juga sempat berkogsi keadaan pesa-kit di bilik sebelah yang sentiasa meracau memanggil orang.

“Mungkin ada yang kurag selesa tetapi bagi saya, itu perkara biasa. Segelintir orang anggap bising tetapi sebagai pesa-kit juga, saya tahu keadaan orang sa-kit macam mana. Saya okey,” katanya.

 

 

 

Sumber: Utusan