Mata ‘Ana Nayla binti Ahmad Nabil’ jadi perh4tian

Pada 21 September lalu, penyanyi dan pelakon Ayda Jebat selamat melah1rkan bayi perempuan secara pembe-dahan di sebuah pusat perub-atan, di sini, jam 7.07 malam.

Berita gembira itu dimaklumkan suami Ayda yang juga pengacara Nabil Mahir.

Nabil berkata, dia bersyukur apabila pr0ses pembe-dahan bagi melah1rkan bayi sulung dipermudahkan. “Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Ayda selamat melah-irkan anak pada jam 7.07 malam seberat 2.77 kilogram,” katanya ringkas seperti yang dipetik Harian Metro.

Terkini, Ayda menerusi hantaran di Instagram hari ini mende-dahkan wajah puteri sulungnya yang diberi nama Ana Nayla binti Ahmad Nabil.

Assalamualaikum uncle and aunty! Doakan Ana Nayla supaya sentiasa selamat , disayangi dan menjadi anak yang baik ya..”, antara kapsyen yang ditulis pelakon Rindu Awak 200% itu.

Ternyata perk0ngsian Ayda mendapat perhatian rakan artis dan para peminat.

Rata-rata semuanya teruja apabila melihat anak mata Ana Nayla yang berwarna kelabu itu, persis kacukan Mat Saleh, hingga ada yang minta petua bagaimana nak dapat mata kelabu seperti Ana! 

Ayda Jebat mendirikan rumah tangga dengan  Nabil pada 1 Januari lalu selepas mengik4t pertunangan secara dalam talian pada 28 April tahun lalu ketika pelaksanaan Per1ntah Kawa-lan Pergerakan (PKP).

 

 

 

Sumber:IG Ayda Jebat