Pengsan lepas tengok bakal suami botak, ini tind4kan yang dilakukan pengantin perempuan

Sebuah majlis perkahwinan gilang gemilang yang dijalankan di sebuah daerah di India bertukar menjadi huru-h-ara selepas pengantin perempuan didapati pengsan setelah mengetahui bakal suaminya tidak mempunyai rambut,menurut satu lap0ran oleh p0rtal Oddity Central.

Dalam kejadian di daerah Kanpur itu, pengantin wanita berkenaan dilap0rkan enggan mengahwini pengantin lelaki terbabit  kerana b0tak.

Menurut akhbar Times of India, ketika perarakan perkahwinan itu,wanita tersebut menyedari bahawa calon suaminya sering membetulkan penutup kepala tradisional yang dipakainya.

Dia kemudian memberitahu perkara itu kepada salah seorang ahli rombongan perkahwinan. Individu itu kemudian membalas bahawa ia mungkin kerana lelaki berkenaan memakai rambut palsu.

Wanita itu kemudian dilap0rkan bertanyakan hal itu kepada pengantin lelaki yang seterusnya mengak-ui bahawa dia berkepala botak.

Terk-ejut dengan pengakuan itu, pengantin perempuan tersebut pengsan serta-merta dan sejurus kembali sedar, dia enggan meneruskan upacara perkahwinan dengan meneg-askan bahawa dia tidak akan sesekali mengahwini lelaki b0tak.

Walaupun puas dipujuk, wanita terbabit tetap dengan keputusannya, lalu keluarganya akhirnya terpaksa akur dan memba-talkan majlis tersebut serta men-uduh keluarga pengantin lelaki meni-pu mereka.

Kedua-dua keluarga kemudian membuat lap-oran polis bagi ke.s itu dengan men-uduh masing-masing melakukan peni-puan.

Ke.s tersebut bagaimanapun akhirnya ditutup selepas mereka bersetuju untuk menyelesaikannya secara baik.

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:K0smo